Sunday, August 21, 2011

:: 3 tahun ::

21 Ogos 2011-21 Ramadhan 1432H
lagi 8 ari je puasa.raya.then balik ukm.ouh..xsukenye~
minggu ni minggu celaru.
minggu keliru juga mungkin?

beberapa ari lepas,
mase tengah kemas2 kete,
tbe2 seseorang dtg,tgur.
kawan lame..errm..xtahu knpe tbe2 die tgur aku balik
sedangkan dulu..die yang memutuskan.
mlm tu.die msj aku.
blablablabla..
ooo..rupenye datang menagih cinta..
dulu die yang putuskan xnk kawan ngn aku lagi dah
sebabnye..aku couple ngn budak kg aku
haha..smpai die ckp die akan bertunang.
so what?aku peduli ape?
marah benar nampknye die waktu tu
smpai sanggup tipu aku
tp skrg die dtg balik.??
sies aku ckp.meluat.

aku perlukan 3 tahun 
3 tahun untuk menunggu
3 tahun untuk penuhi impian aku
3 tahun untuk meyakinkan
3 tahun untuk bersabar
semua dlm 3 tahun

lama atau sekejap
its just a number
yang penting.aku setia
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...